luni, 3 septembrie 2007

Clatite "plasa"

O reteta de "clatite" cu care se pot servi mancarurile cu/de curry... inlocuiesc orezul/painea

(aprox. 12 bucati)

130g faina
1 ou
240ml lapte de cocos
120ml apa
1/4 lingurita curcuma (turmeric)
1/4 lingurita sare

Toate ingredientele exceptand faina le-am amestecat bine... apoi le-am turnat peste faina cernuta si-am omogenizat. Am turnat totul intr-o punga de plastic pe care am innodat-o ca sa nu curga compozitia si-am taiat-o apoi la un colt - foarte putin fiindca nu trebuie sa curga mult.
Am incins bine o tigaie pe care am uns-o cu putin ulei... am turnat din compozitie in "plasa" si-am lasat sa se faca (numai pe o parte) dupa care am impachetat clatita: o data in doua si apoi in trei...

Photobucket

Am repetat operatiile si cu restul compozitiei... de fiecare data am uns tigaia...

Photobucket

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails