duminică, 9 septembrie 2007

Spanac cu susan

200g spanac (azi am folosit congelat, deci era deja taiat)
sare

sos susan
4 linguri susan macinat (*)
1 1/2 linguri zahar
1 lingura sos de soia
50ml supa / apa

Ingredintele sosului le-am amestecat pana s-a dizolvat complet zaharul.
Am fiert putin spanacul in apa cu sare (mie imi place sa "mestec" la el de aceea am spus "putin"). L-am scos intr-o sita si l-am mai presat putin ca sa se scurga bine de apa. Am turnat sosul peste el si-am amestecat bine.

Photobucket

L-am trecut in castronele si-am mai presarat cateva seminte de susan (ce sa-i faci daca ne place susanul ).

Photobucket

===***===
(*) In general se foloseste susan alb, dar eu il prefer pe cel negru, cu toate ca finalul nu prea are "fata", insa mie mi se pare mai aromat...

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails